Monday, September 13, 2010

Eid Mubarak!!!

EID MUBARAK EVERYONE!!! Minal aidin wal faidzin for all..
Ramadhan has finally ended, hari raya ini seperti biasa kita sekeluarga pakai 'uniform'.

Masing2 kepala keluarga dapet warna yang beda, mine was Green with green and orange diamante, sempat terjadi kecacatan di seragam gue..celana gw dapet ukuran 35 dan secara ghaibnya gak ketauan ketuker sama punya siapa, pake celana ukuran 29/30 an dapetnya 35, dan pas gw pake molooosss ajah tuh celana dari piggang WTF?.

and all the tailors near my home closed their shop..
fortunately i found abang-abang permak keliling, diragukan..awalnya..sangaaaat diragukan, ya sudahlah..daripada baju lebaran gue bawahannya kayak sarung.. -_-
selesai..ceban bradd! cobain..panjang sebelah bradd! bah..
minta tolong adek gw gosokin bagian bawah celananya, nyeeeesss..panas2 digosokin ke celannya, sreett..kusut kebakar..T_______T
indahnya lebaran..

Hari Raya day one just like ussual..we went to Aditiawarman, kebayoran baru house
disana kita open house,so everybody can coming over, and lunch together..
Hari raya day two more casual..its fun you know when you near your relatives, throw some jokes, srories, etc

I hope you had a blast Eid just like mine..=)

My sister and I..in our "uniform"




Eid Mubarak everyone.(err..no boys?)






OK Evita..










Lykke Li said Dance Dance Dance!


That golden candle just.... -_-


At the backyard


My favorite corner, chose your favorite Dilmah flavored tea..chillax!




Free flow thai iced tea..


Rose shaped chewy Jelly..so cute i won't eat it..=)






Meat ball..alias bakso..it's a must!